lördag 29 november 2014

Lillajulen

Till ära så tänker jag avslöja ide'n jag fick av den ivriga måsungen. ;)

En julkalender. Höhö..
Det kan hända att ordförrådet tar slut och att det hela blir en flopp.

Men jag skall försöka så gott jag kan och försöka hålla er läsare nöjda.

Kalendern kommer att innehålla en daglig fakta inom
-virke
-verktyg
-säkerhet
-historia
-metoder
Bilder + moms

Jag vill nu även tacka alla som läser bloggen.
Är nu uppe i ett snitt på 700pers/inlägg.
Det är mycket mera än jag hade kunnat föreställa mig.

För att hålla balans i testosteronhalten här på bloggen vill jag meddela här bland klabbar och spån att min fru har börjat sälja hudvårdsprodukter för Mary Kay. Det finns även produkter för skäggiga skogshuggare med frusna kinder.

Nog om detta. Här kommer en bild på ett nyfyllt pannrum för de grövre läsarna.

Tack igen så hörs vi i kalendern :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar