onsdag 26 november 2014

Hej igen!

Har lite svårt att komma igång med skrivandet.
Det är ju lite nervöst att det skall bli för tråkigt eftersom över 1300 personer har tittat in på bloggen på mindre än ett dygn.

Men vi tar det med glädje att så många har tittat in hos en simpel "knegare" som vi säger på dialekt. :)

Idag har jag varit ledig från jobbet för att hjälpa min frus bror som renoverar vår ena toalett.
Vi hade turen nog att han behövde ett slutarbete i skolan, så han tog sig an att fixa vår toalett.

Nu till klabbarna som vi alla "brinner" för. ;)
Från första början fick jag ide'n av min mor.
Hon fick nämligen syn på sågspåns högen efter lördagens bravader. (Kapades och klyvdes ca.15 kastkubik blandved)
Så då blev det ju ca.3-400 liter spån. Som jag nu tänkte torka och pressa till en "spånklabb".
Det kan hända att drömmen om en super utvinning går upp i rök. ;) men för att spara pengar och slippa spånet från gårdsplanen kommer jag att ge det en chans.
Nu ska jag inte skriva mera så alla somnar.
Ge gärna en kommentar om önskemål eller feedback. Jag vill försöka få till en intressant läsning till alla.

Hade bra och ta hand om varandra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar