fredag 12 december 2014

KLABBKALENDERN LUCKA 12!

Hej än en gång kära bloggälskare!

Jag har fortfarande lite problem med nacken.
Så på grund av detta hamnade jag att klippa ihop från ett gammalt test klipp med nya micken.

Men imorgon gott folk, om isen vill och nacken bär så blir det andra bullar på fabriken. :)

Jag har nu suttit inne/hemma i nästan 3 dagar, vilket jag inte är hemskt bra på.
Så jag gick omkring imorse och tänkte att nåågot måste jag ju kunna göra i all försiktighet med tanke på nacken.

Så hittade jag ett snabbt enkelt recept på runda små chokladkakor.
allt gick fint tills jag böjde min styva nacke ner för att titta i ugnen.

Var sju**on står det att dom växer som små hundvalpar i ugnen?!
så nu får vi skära ut små fyrkantiga kakor av plåten istället.

nog om kvinnosysslorna. :)

Lucka varsågoda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar